Szkolenie

Szanowni Państwo. Zapraszam na szkolenie z skutecznej obsługi klienta z elementami komunikacji interpersonalnej i aktywnego słuchania. Dostępne są terminy: 5 września i 7 września; godz. 9.00 - 14.00. Koszt szkolenia - 250 zł. Zapraszam do kontaktu. Liczba miejsc ograniczona.

elegancka kobieta

Szkolenie

Jesteś prawnikiem, radcą prawnym. Bierzesz udział w programach dla ofiar przemocy domowej. Udzielasz porad prawnych w organizacjach, fundacjach, jednostkach samorządu terytorialnego? To szkolenie dla Ciebie. W niektórych projektach jest wręcz wymagane. Zapraszam do kontaktu. Ostatnie wolne miejsca na termin 6 września. Kolejne terminy: 13 września i 14 września. Rezerwuj już dziś. liczba miejsc ograniczona.

baner reklamowy

szkolenie z przeciwdziałania mobbingowi

Przeciwdziałanie mobbingowi

Bardzo ważne i potrzebne szkolenie dla wszystkich pracowników - Mobbing i przeciwdziałanie mobbingowi, aspekty psychologiczne, społeczne, prawne. Na szkoleniu jedenaście pań z samorządu w Tychach. Bardzo zaangażowana i współpracująca grupa. Szkolenie proponuję wszystkim pracodawcom i tym w instytucjach publicznych i tym, w biznesie.

 

Trudny zawód?

Fantastyczne dziewczyny i pełne zaangażowania szkolenie - Siła i odporność rejestratorki medycznej - trening radzenia sobie ze stresem i wzmacniania odporności psychicznej. Starogard Gdański.

uśmiechnięte kobiety

kobiety w szeregu

Radzenie sobie ze stresem

Szkolenie dla wspaniałych, otwartych, kreatywnych kobiet - Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym – czyli jak na nowo obudzić w sobie motywację do pracy. Trzy dni minęły bardzo szybko. Uczestniczki otrzymały dużo praktycznej wiedzy, zrelaksowały się, stworzyły własne plany na zmiany. Ja też dużo nauczyłam się od nich. Było bardzo inspirująco.

kobieta w garniturze

Profesjonalna obsługa klienta

Warsztaty z profesjonalnej obsługi klienta zw urzędzie zakończone. Życzę powodzenia pracownikom Urzędu Miasta w Wejherowie i Urzędu m. st. Warszawy.

Zapraszam na szkolenie wszystkich tych urzędników, którzy chcą nauczyć się asertywnej komunikacji w relacji z klientem, zarządzania stresem, sposobów radzenia sobie z trudnym, także agresywnym, klientem.

ulotka szkolenia na mazurach

Klimatyczne miejsce, profesjonalne szkolenia

Jeśli zainteresowany jesteś szkoleniem dla swojej kadry, przeprowadzonej w profesjonalny sposób, a do tego w bardzo klimatycznym miejscu na Mazurach, w pensjonacie Stara Szkoła Czerwonki, położonym nad jeziorem Juksty blisko Mrągowa - to zapraszam Cię serdecznie do kontaktu.
Tel. + 48 579 750 812

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Dostępne nowe szkolenia

dłoń na szybie

Przeciwdziałanie przemocy domowej

W ramach szkoleń:
Realizacja programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową;
Przeciwdziałanie przemocy domowej. Szkolenie dla zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych

 

drewniane klocki z literkami

ESG i zrównoważony rozwój

Szkolenie w zakresie ESG i raportowania zrównoważonego rozwoju. Aspekty prawne, obowiązki, polityki i technologie, wizerunek firmy.
Zrównoważony rozwój w instytucjach publicznych, w tym w służbach mundurowych.

 

eleganccy ludzie

Protokół dyplomatyczny i etykieta biznesowa

Zasady protokołu dyplomatycznego i etykiety w biznesie. Precedencja. Organizowanie konferencji i spotkań. Dress coud. Savoir vivre. Inne...


 

Zatrzymajmy przemoc

Przeciwdziałanie przemocy domowej. Certyfikowane szkolenie online dla osób realizujących programy korekcyjno-edukacyjne dla osób stosujących przemoc domową.

  • Szkolenie online
  • Obejmuje wymagane 50 godzin
  • Metoda Duluth

baner reklamowy 3

 

szkolenie na temat zarządzania stresem

Zarządzanie stresem

To było bardzo dobre doświadczenie. Sześć dni szkoleń dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, zorganizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER. Temat szkolenia: Zarządzanie stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu w pracy urzędnika. Blisko 120 osób wyposażonych w dużą dawkę wiedzy z zakresu komunikacji asertywnej, stawiania granic, kontrolowania emocji, dbania o swój dobrostan, technik relaksacji i relaksu. Mam nadzieję, że wiele osób z tego skorzysta i nauczy się utrzymywać równowagę w stylu work- life balance. Powodzenia!

Kierowanie zespołem

Wbrew pozorom kierowanie zespołem nie jest łatwe a wiele osób ma z tym kłopoty. Odpowiedzią może być szkolenie, które miałam między innymi przyjemność poprowadzić na zlecenie Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER. Osoby doświadczone, dyrektorzy i naczelnicy w instytucji publicznej mierzą się z wieloma wyzwaniami. Warto zastanowić się nad komunikacją w zespole, delegowaniem zadań, feedbackiem i budowaniem współpracy. Jeśli tylko chce się zmiany, możemy to zaplanować. Zapraszam.

 

ekran laptopa

Przeciwdziałanie przemocy

O przemocy w szkole

26 listopada, o przemocy w szkole rozmawiałam z SP nr 4 w Mrągowie. Mowiliśmy o niewłaściwych zachowaniach noszących znamiona przemocy fizycznej i psychicznej oraz o ich konsekwencjach. W myśl zasady - Traktuj innych, jak sam chciałbyś być traktowany, omówiliśmy zagadnienia związane z właściwym zachowaniem, szacunkiem, pokojowym rozwiązywaniem konfliktów. Było też o asertywnej komunikacji, zgłaszaniu przemocy nauczycielom i rodzicom. Młodzież była bardzo aktywna. A co niektórzy pewnie będą mieli sporo do przemyślenia

 

 

szkolne tablice

O przemocy domowej w Melo Radio Mrągowo

W poniedziałek 25 listopada rozpoczyna się Kampania "Biała wstążka". Odbywa się w ramach 16 Światowych Dni Przeciwko Przemocy. Koniec kampanii „Białej Wstążki” przypada 10 grudnia w Międzynarodowym Dniu Praw Człowieka i podkreśla, że przemoc wobec kobiet jest łamaniem podstawowych praw człowieka.

Dziś w Melo Radio Mrągowo rozmawiałyśmy o przemocy wobec kobiet, ale i wobec mężczyzn, o tym z czego może wynikać, jak jej zapobiegać, ale też jak pomagać kiedy się wydarzy. Gdzie osoby doświadczające przemocy mogą się zgłosić, gdzie znajdą wsparcie. Było o relacjach, asertywnej komunikacji, szacunku dla drugiej osoby, a także o programie korekcyjno-edukacyjnym dla osób stosującym przemoc domową, który obecnie prowadzę.

Zapraszam do wysłuchania audycji w poniedziałek o 6 rano lub powtórek w sobotę w godz. 6.00 - 9.00 i niedzielę w godz. 6.00 - 10.00 i 20.00 - 22.00.

siedząca kobieta w garniturze

Przeciwdziałanie przemocy domowej

Od 28 października, w ramach umowy z PCPR Giżycko realizuję program korekcyjno-edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie. Odbyło się już 6 spotkań, 6 jeszcze przede mną. Pracujemy indywidualnie i grupowo. Panowie dostają sporą dawkę wiedzy na temat uczuć i możliwości ich kontrolowania, praw osobistych i ich przestrzegania, zrozumienia i empatii, szacunku, rozpoznają czym jest przemoc w różnych sytuacjach, wszystkie jej przejawy i uczą zachowywać się inaczej – asertywnie. Czy zmienią swe postawy? To jest możliwe. Ale wymaga też oddziaływań prowadzonych wobec członków ich rodzin. Oni też powinni nauczyć się wielu przydatnych asertywnych zachowań, spokojnej dobrej, komunikacji, obrony swych praw osobistych. Przydałaby się także solidna wiedza na temat emocji, uczuć i potrzeb. Takie kompleksowe zaopiekowanie się rodziną dopiero ma sens.

A tak na marginesie praca z osobami, które stosowały przemoc jest powrotem do przeszłości, do lat 2000-2010,  kiedy pracowałam jako wychowawca z osobami odbywającymi kary pozbawienia wolności w AS Warszawa-Mokotów przy Rakowieckiej.

dłoń z cierniami

Szkolenia z SEMPER

W ramach umowy z Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER przeprowadziłam w tym roku szereg szkoleń, które cieszą się teraz dużym zainteresowaniem m.in. :
 - Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad stresem i chaosem w nowej sytuacji.
- Asertywność jako podstawa dobrej komunikacji i ochrona przed stresem.
- Efektywne delegowanie zadań, usprawnień i odpowiedzialności za ich realizację.
- Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - warsztaty  praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji.
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce.
- Obsługa Klienta w Administracji Publicznej.

Serdecznie zapraszam do kontaktu. Podobne szkolenia mogę zrealizować dla każdego, dostosowując się do oczekiwań.

kobieta siedząca przy stole

Asertywność w duchu PBP

Ostatnio w mojej ofercie szkoleniowej pojawiły się dwa szkolenia oparte na metodzie PBP (Porozumienie bez przemocy) Marshalla B. Rosenberga. Jedno to Komunikacja współczująca. PBP (więcej w zakładce oferta szkoleniowa).
Drugie to Asertywność w duchu PBP.

Tu przy okazji prezentowania nowości w mojej ofercie więcej
i asertywności i moich warsztatach w tym zakresie:
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia NIE. Funkcjonuje dość powszechna definicja asertywności jako umiejętności czy odwagi odmawiania, mówienia NIE komuś kto żąda i prosi nas
o coś czego nie chcemy wykonać. Ale asertywność to coś jeszcze - to odmawianie z szacunkiem i wrażliwością dla drugiej osoby. Dlaczego? Bo inaczej jest to ignorancja, a nawet arogancja,
a nie asertywność.
Asertywność jest umiejętnością wyrabiania własnego zdania, uczuć, postaw, w sposób otwarty, nie naruszający praw innych osób, to obrona własnych granic komfortu, to zachowanie
z szacunkiem dla siebie i zrozumieniem innych. To podstawa skutecznej, dobrej komunikacji.
Bycie asertywnym niekiedy wydaje się bardzo trudne, zwłaszcza wobec szefów, rodziców, osób silniejszych osobowościowo. Ale jest dobra wiadomość - asertywności można się nauczyć, poznając kilka ważnych zasad i podejmując pracę nad świadomością siebie, swoich uczuć i potrzeb. Mamy różne zdolności do bycia asertywnym i rozwijania się w kierunku nadmiernej uległości lub znacznej roszczeniowości. Ci, którzy potrafią być asertywni, są bardziej zadowoleni z siebie i cieszą się lepszym samopoczuciem. Są też bardziej szanowani i cenieni przez innych. 
To między innymi dlatego warto postawić na warsztaty asertywności, kiedy zauważymy problem u siebie.
Warsztaty z asertywności uczą wyrażania własnego zdania
w kontakcie z drugą osobą. To przede wszystkim praca
w grupach i parach. Rozmowy powinny doprowadzić do porozumienia z poszanowaniem rozmówcy i jego uczuć. Nikt nie powinien poczuć się skrzywdzony, ani odmawiający, ani proszący. To wszystko nie uda się bez poznania siebie, swoich potrzeb, uczuć i emocji, bez wyrobionej pewności siebie
i poczucia własnej wartości oraz zrozumienia potrzeb, uczuć
i emocji drugiej osoby i szacunku do niej.
Trenerzy pomijając tę ważną część pracy nad asertywnością, nie przybliżają uczestników szkoleń do sukcesu, którym jest bycie asertywnym. To już raczej do poczucia winy i niskiej samooceny lub nadmiernej roszczeniowości.  
Zapraszam na szkolenie z asertywności w duchu PBP, podstawy dobrej i skutecznej komunikacji oraz dobrych relacji międzyludzkich.
*
PBP - Porozumienie bez przemocy

dłoń za folią

grafika zbrodnia a kara

10 kwietnia 2024

Sprawa Stefana Wilmonta

Przedstawiam Państwu niezwykłą publikację pt. "Zbrodnia a kara", której redaktorem naczelnym jest dr Zbigniew Nowak. Blisko 500 stron zróżnicowanych opracowań związanych z tematem, w tym moje pt. "Sprawa Stefana Wilmonta". To studium przypadku - zabójstwa prezydenta Gdańska w 2019 roku, nadania sprawie charakteru politycznego, niezwykle trudnej komunikacji, a to wszystko w spolaryzowanej scenie politycznej i medialnej. W artykule, po raz pierwszy od sprawy, zebrałam wszystkie elementy, przedstawiając złożoność i  wzajemne przenikanie się aspektów politycznych, służbowych, medialnych, medycznych, psychiatrycznych, prokuratorskich i sądowych, społecznych, symbolicznych i metafizycznych.
Zapraszam do lektury. 

19 marca 2024

Sztuczna inteligencja w działaniach wizerunkowych

Choć sztuczna inteligencja obecna jest od wielu lat, teraz słyszymy i czytamy o niej coraz częściej. Zastosować można ją niemal wszędzie, gdzie pracuje człowiek, jej technologie bowiem umożliwiają wykonanie zadań przypisanych dotychczas do ludzkiego intelektu. Czytając artykuł Marka Majerka, opublikowany w listopadzie ubiegłego roku w Techcity.pl otwieram szeroko oczy. „W Public Relations sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje sposób,
w jaki firmy angażują się w kontakt z odbiorcami i dbają o swoją reputację”.
Polecam artykuł: https://techcity.pl/sztuczna-inteligencja-w-public-relations/

Włączenie możliwości sztucznej inteligencji w działaniach wizerunkowych firm i organizacji może je usprawnić. AL szybciej dotrze do danych i je przeanalizuje, przewidzi trendy, zajrzy do konkurencji i pozna jej zasoby, oceni je i wskaże sposoby realizacji nowoczesnych strategii. Na rynku wygrywać będą firmy, których specjaliści ds. PR będą potrafili ją wykorzystać i połączyć z własną mądrością i kompetencjami. Będą zdecydowanie przed tymi, którzy zatrzymali się na tradycyjnych metodach. AL i jej możliwości będą się rozwijać. Warto o tym pomyśleć.